Vše o nákupu

Zjistěte informace o ceně dopravy, možnostech platby, dodacích lhůtách, postupu reklamace, nebo servisu kol.

Doprava

Způsob dopravy

Objednávka do 1 000 Kč

Objednávka nad 1 000 Kč

PPL – doprava na adresu

130 Kč

Zdarma

Česká pošta – Balík na poštu

130 Kč

Zdarma

Česká pošta – Balík do ruky

130 Kč

Zdarma

Osobní odběr na prodejně (po domluvě)

Zdarma

Zdarma

Platba

Způsob platby

Cena

Převodem na účet

Zdarma

Dobírka – PPL

30 Kč

Dobírka – Česká pošta

30 Kč

Platba na prodejně (osobní odběr)

Zdarma

Splátkový prodej HOME CREDIT

 

 

Dodací lhůty

Sklad

Odesíláme do

Máme skladem

Do 1-2 pracovních dní

Skladem u dodavatele

DO 5 pracovních dní

 

Všechna kola před odesláním seřídíme!

  • Při přepravě dopravcem kolo rozkládáme. Po doručení stačí namontovat pouze přední kolo, pedály, řídítka k představci. A hned poté můžete kolo začít používat.
  • Při osobním vyzvednutí na prodejně dostanete kolo ve stavu k okamžitému použití.

Garanční prohlídka

Garanční prohlídku doporučujeme provést po ujetí 100 až 200 km (max. 2 měsíce od zakoupení).

Cena prohlídky:

  • U kol zakoupených u nás nabízíme 1. garanční prohlídku ZDARMA!
  • U kol zakoupených u jiného prodejce za cenu 430 Kč.

Garanční prohlídka obsahuje:

  • Dotažení a kontrolu všech šroubů, spojů a svárů
  • Kontrolu a nastavení hlavového složení a řídítek
  • Seřízení brzd, měniče a přesmykače
  • Kontrola řetězu
  • Kontrola a případné seřízení sedla a sedlovky
  • Dofouknutí pneumatiky a vidlice na správný tlak
  • Kontrola chodu a funkčnosti všech ostatních komponentů

Případné další úkony (mazání, čištění, výměna opotřebovaných dílů atd.) a vícepráce jsou placené.

POZOR: Garanční prohlídku je nutné provést pro správnou funkci celého kola a je také nutná pro případné uznání následné reklamace.

Objednávka garanční prohlídky: na telefonu 602 861 711 (Jiří Rolek).

V případě nemožnosti provést garanční prohlídku u prodejce, je možné po dohodě nechat provést u jiného servisu.

Servis jízdních kol

Nabízíme záruční i pozáruční servis kol bez ohledu na to, zda jste kolo zakoupili u nás.

  • Kde poskytujeme: V naší pobočce na adrese Kola DEMA, Květná 8, 682 01 Vyškov.
  • Objednávka servisu: Na telefonu 602 861 711
  • Cena a termín opravy: Stanoví přijímací technik na základě prohlídky kola. Cena jsou smluvní.

Vrácení zboží do 14 dnů

Zakoupené zboží můžete bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí vrátit.

Jak na to? Produkt nám pošlete s průvodním dopisem (odstoupením od smlouvy o koupi) a dokladem o koupi na naši adresu: Kola DEMA, Květná 8, 682 01 Vyškov.

Co my na to? V co nejkratší lhůtě zboží zkontrolujeme a následně vám vrátíme peníze na účet. Poštovné nevracíme.

Reklamace

V případě, že po převzetí zboží zjistíte, že je výrobek vadný, dodali jsme jiný, nebo je chyba na faktuře, napište nám prosím ihned (nejpozději však do 3 dnů) na e-mail kola-dema@seznam.cz .

Záruka v délce 24 měsíců se vztahuje na vady zboží, které se projeví během záruční doby.

Nevztahuje se na vady způsobené:

  • Špatným zacházením se zbožím
  • Běžným opotřebením
  • Poškozením živelnou událostí

Reklamované zboží zašlete na naši adresu Kola DEMA, Květná 8, 682 01 Vyškov. Přiložte svůj popis popisu vady a fakturu.

Co my na to?

  • Odstranitelnou vadu okamžitě bezplatně odstraníme a pošleme opravený výrobek zpět.
  • V případě neodstranitelné vady vám vrátíme kupní cenu za zboží, nebo poskytneme zboží nové.

Reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu.

Co je u nás nového