Zjistěte informace o ceně dopravy, možnostech platby, dodacích lhůtách, postupu reklamace, nebo servisu kol.
Doprava
Způsob dopravy |
Objednávka do 1 000 Kč |
Objednávka nad 1 000 Kč |
PPL – doprava na adresu |
130 Kč |
Zdarma |
Česká pošta – Balík na poštu |
130 Kč |
Zdarma |
Česká pošta – Balík do ruky |
130 Kč |
Zdarma |
Osobní odběr na prodejně (po domluvě) |
Zdarma |
Zdarma |
Platba
Způsob platby |
Cena |
Převodem na účet |
Zdarma |
Dobírka – PPL |
30 Kč |
Dobírka – Česká pošta |
30 Kč |
Platba na prodejně (osobní odběr) |
Zdarma |
Splátkový prodej HOME CREDIT
|
|
Dodací lhůty
Sklad |
Odesíláme do |
Máme skladem |
Do 1-2 pracovních dní |
Skladem u dodavatele |
DO 5 pracovních dní |
Všechna kola před odesláním seřídíme!
- Při přepravě dopravcem kolo rozkládáme. Po doručení stačí namontovat pouze přední kolo, pedály, řídítka k představci. A hned poté můžete kolo začít používat.
- Při osobním vyzvednutí na prodejně dostanete kolo ve stavu k okamžitému použití.
Garanční prohlídka
Garanční prohlídku doporučujeme provést po ujetí 100 až 200 km (max. 2 měsíce od zakoupení).
Cena prohlídky:
- U kol zakoupených u nás nabízíme 1. garanční prohlídku ZDARMA!
- U kol zakoupených u jiného prodejce za cenu 430 Kč.
Garanční prohlídka obsahuje:
- Dotažení a kontrolu všech šroubů, spojů a svárů
- Kontrolu a nastavení hlavového složení a řídítek
- Seřízení brzd, měniče a přesmykače
- Kontrola řetězu
- Kontrola a případné seřízení sedla a sedlovky
- Dofouknutí pneumatiky a vidlice na správný tlak
- Kontrola chodu a funkčnosti všech ostatních komponentů
Případné další úkony (mazání, čištění, výměna opotřebovaných dílů atd.) a vícepráce jsou placené.
POZOR: Garanční prohlídku je nutné provést pro správnou funkci celého kola a je také nutná pro případné uznání následné reklamace.
Objednávka garanční prohlídky: na telefonu 602 861 711 (Jiří Rolek).
V případě nemožnosti provést garanční prohlídku u prodejce, je možné po dohodě nechat provést u jiného servisu.
Servis jízdních kol
Nabízíme záruční i pozáruční servis kol bez ohledu na to, zda jste kolo zakoupili u nás.
- Kde poskytujeme: V naší pobočce na adrese Kola DEMA, Květná 8, 682 01 Vyškov.
- Objednávka servisu: Na telefonu 602 861 711
- Cena a termín opravy: Stanoví přijímací technik na základě prohlídky kola. Cena jsou smluvní.
Vrácení zboží do 14 dnů
Zakoupené zboží můžete bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí vrátit.
Jak na to? Produkt nám pošlete s průvodním dopisem (odstoupením od smlouvy o koupi) a dokladem o koupi na naši adresu: Kola DEMA, Květná 8, 682 01 Vyškov.
Co my na to? V co nejkratší lhůtě zboží zkontrolujeme a následně vám vrátíme peníze na účet. Poštovné nevracíme.
Reklamace
V případě, že po převzetí zboží zjistíte, že je výrobek vadný, dodali jsme jiný, nebo je chyba na faktuře, napište nám prosím ihned (nejpozději však do 3 dnů) na e-mail kola-dema@seznam.cz .
Záruka v délce 24 měsíců se vztahuje na vady zboží, které se projeví během záruční doby.
Nevztahuje se na vady způsobené:
- Špatným zacházením se zbožím
- Běžným opotřebením
- Poškozením živelnou událostí
Reklamované zboží zašlete na naši adresu Kola DEMA, Květná 8, 682 01 Vyškov. Přiložte svůj popis popisu vady a fakturu.
Co my na to?
- Odstranitelnou vadu okamžitě bezplatně odstraníme a pošleme opravený výrobek zpět.
- V případě neodstranitelné vady vám vrátíme kupní cenu za zboží, nebo poskytneme zboží nové.
Reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu.